I'm At Work, Do Not Destroy Planet Earth, Please.

Worki'n my ass off today!!!
Sista dagen på praktiken idag, gör ingenting... som vanligt!! :D
DOOOOOOORFFF!!!

anyway!!
idag ska älskling med mig hem, och med sig har han sin packning!! nu äre nära när till och med min man har packat! :O
SO AWESOME!!!!
jag ska ha en awesome time!
gillade ni bilderna igår btw?? they were good!
idag har jag och min familj tagit andra sprutan av tre emot typ... hepatit?
mamma och lillebror vart rädda och mådde dåligt(som vanligt när det kommer till sprutor... I'm not blaiming them, I'm just sayi'n)
jag och pappa var lugna som kor!
som valnihgt!! :D <--- vanligt... men valnight lät mera awesome!!!

idag kommer fröken och nya svenskaläraren, kan bli kul kanske. De ska inspektera vad jag gör på jobbet, hoppas de blir nöjda med resultatet :F
nomnomnom.... undrar om vi har internet på hotellet.  då ska jag lätt blogga därifrån!!
då kanske det blir bildbomber!! ohyeah!!!!
men mest ska jag njuta av min semester med älskling och familjen, men jag ska inte glömma er!!!
vilka läser egentligen?? :O
DOOOOOOORF!!!!

undrar vad jag ska göra idag utöver att tvätta... hmm... jag ska packa lite till, sen ska jag... öööhm... gå ut med ella, sen ska jag... leta efter min ipod.. men jag har ingen aning om den är hemma eller i rymden!!
känns som om jag bara skriver massa skit.. men det gör inget!! ^^
kommer kännas konstigt sen och komma tillbaka till skolan igen...
har btw ett pretty awesome schema!! slutar som senast tio över tre!
OMG!!
:D
hmm... snart kommer fröken!!!!! HOLY CRAP!!!

jag sitter och målar på min hand!! :O men det är för att jag kan...
jag vill ha glass... undrar om de har piggelin i cypern...
ska kanske ta och publicera detta inlägg innan jag blir idiotförklarad av någon annan än lilasyster <3
jag vill äta på subway! mums....
NEJ!!! nu ska jag gå och se om jonas har kommit och om han har det så ska jag prata med honom!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback