wonderful harry ma boy!

GGAAHHH! mitt inlägg som jag skrev igår publicerades inte... :(
internet i vårat hus är bajs!!
men anywhore..
nu kan jag lägga upp bilderna som jag inte kunde göra igår!
var ute och gick med älskling ett tag <3
lalalaaaaa barr och sånt vid skolan
bästa kaninen <3
bajsen la sig ner och vilade i skuggan <3
och nu håller jag på att ladda datorn, fixa en liten film till flyget och sen laddar jag kameran också.
inatt klockan typ tre bär det av mot benstocken och sen ska vi ställa bilen där och sen mot arlanda med flygbussen. sen blire cypern för hela slanten asså!! :D
älskling ligger i sängen och tar det lugnt, mamma och pappa hetsar runt med väskan och försöker komma fram till vad den väger, jag sitter på golvet och bloggar och adam spelar gitarr! ganska awesome!
ska nog snart gå och duscha och sen ta in saffran, pappa sa att det skulle börja åska snart! :O
har packat klart det sista och nu ska jag bara ta det lugnt innan det blir dags att åka (inatt men ändå)
kanske ska dra ut med hunden om inte åskan kommer hit!
nej.. nu ska jag duscha! nästa gång vi hörs kanske det är från cypern!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback