closer to the edge!

sitter hemma ensam.. och lyssnar på Simple Plans senaste album, det blir bättre och bättre!
Simple Plan är, enligt mig, ett av de bästa bandet som finns. har lyssnat på dem sedan 2an ungefär.. kanske trean... eller något sånt!
underbart!!
såg dem 2008, det var fantastiskt att se sina förebilder på riktigt!
kommer aldrig glömma den dagen <3
oj... emotionellt där lilla fröken!!
på onsdag nästa vecka åker jag till Frankrike, hoppas det blir awesome!
är lite skeptisk till mitt ämne bara... tycker att miljösnack är bland det tråkigaste som finns... och självklart blev jag i den gruppen! -.-
men det gör inget! jag får komma till franrike! så wtf att jag är har  tråkig ämne!
lyssnar på TSTM och längtar efter sällskap... tror jag ska flytta ihop med någon så jag slipper vara ensam hela tiden! jag ska fråga jimmy eller mukke!! mukke ska flytta hit tycker jag! jag saknar mina pojkar!!!
massor!!!
Bästa Mukke <3
finaste pojkarna som finns på vinterpromenad <3
orkar inte bråka med internet nu... går och lägger mig istället!!
skriver kanske mera imorgon.
Ciao

Kommentarer.
» Mukke

Jag kommer ju tillbaka efter sommaren och då är jag i Falun på heltid =D

2011-09-22 // 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback