This is war

Sitter här på praktiken och snorar...
vaknade med sjuk i hela kroppen.. :'(
men jag vaknade tidigt vilket resulterade i mysmys med älskling innan han gick upp till skolan.
sånt gillar vi!
Idag är det förövrigt den sjätte, vilket betyder att jag och älskling har varit tillsammans länge, två år och nio månader <3
Den sjätte September betyder också att min älskade lillasyster fyller år idag. 17 år för att vara exakt! <3<3
har varit och handlat massa saker till henne, så vi får hoppas på att hon blir glad! :D

så ikväll efter möte på arenan blir det kalas hos henne :D
måste kissa... brb!

tllbaakaa!!
ska få i mig en alvedon så mår jag kanske lite bättre. får hoppas på det!
Kör Bellastajl och lyssnar på thirty secons to mars, de är bra! men inte fullt såbra som bella tycker ;)
psst bella!
Om de kommer till sverige kan du och jag åka och kolla på dem, jag lovar <3
Would be awesome!
jag hatar mitt tangentbord!! :(
Nu har jag och lillasyster bestämmt att vi ska till tyskland i november, på TSTM. det blir awesome!
nu ska jag jobba!
ska försöka komma ihåg min kamera till bella..
men jag kommer antagligen glömma den :P
menmen.. hörs!

Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback