Search and destroy

Packar inför Cypern!! vill ni se! :D
Lyssnar på 30 Seconds To Mars och packar lite inför allt...
lite i väskan.. det mesta liggen i tvätten :D
TSTM går varmt på datorn just nu!
Böckerna ska packas
Typ såhär glad är jag när jag packar!
skulle antagligen sjungit om jag inte hade bajs i halsen :(
bokhöööööög!! :D
Ska försöka ta massa bilder i Cypern och sen ska jag till Frankrike också, då blir det massa bilder!!
och sen i Tyskland med lillasyster och sen när jag ska tatuera mig! och sen när jag blir 18!!!
Ni har mycket bilder att se fram emot!! :D
sen nästa år när jag tar studenten och sånt!!
sen ska jag och bästis Jimmy åka till Örebro/Karlstad/Arvika på roadtrip! Awesome!! :D
Men nu ska jag se om min tvätt är klar snart. sen ska jag äta och sen sova!
uppdaterar nog imorgon, sista dagen på praktiken.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback