baconburger with fries

Wazzaaaaah! Hallå där! Jag sitter/ligger i soffan i köket och luktar på bränd såpa. Jo på riktigt. Pappa gjorde rent ugnen men tydligen så missade han lite såpa så nu, istället för att lukta potatisgratäng och fläskkarre så luktar det grillad såpa i hela huset! :o Anyway... Är relativt nyss hemkommen från älskling, trevligt trevligt. Igår gjorde jag högskoleprovet... Gosh vad duktig jag är! Nästan värt en applåd :D Jag måste färga mitt hår... Jag ser ut som en uteliggare... På riktigt... Måste nog ringa till Malin och be om hjälp... För mamma vill inte bleka mitt hår... Men jag vet inte vad jag ska göra... Coontails, lila sidecut, rött, svart, listan kan göras lång.... Vad tycker ni? Jag ska behålla sidecuten så ta med den i beräkningen bara. Lalala.... Tror det är mat snart sååå... Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback