Drogdimma

Schazzaaaaam! Just nu sitter jag på hbo med hög musik i huvudet och förtränger verkligheten med en högljudd dimma. Det går lite iallafall. Känner inte riktigt att jag är på humör för att spela... Men allt för att få hänga med till Italien om en månad. Det är lite sjukt att det bara är en månad kvar. Jag har massa saker som jag måste fixa innan dess. Håret, försäkringskort, solskydd, pengar och sånt trams. Jag vill åka någonstans där det är asvarmt.. typ Cypern. För ni ska veta att även om jag i svarta kläder och så så älskar jag solen och sånt bra. Nej nu ska jag sluta mala på... Kanske ska jag dra mig ur min dimma och faktislt vara social? Eller är det överkurs? Ciao

Kommentarer.

Du dom är amazing! värda varenda krona, dom är lixom bekväma fast dom är så höga och grejer :D

2012-04-21 // 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback