hundkärlek och mys med bajs

som vanligt sitter jag i skolan och så...
har nyss plattat håret och nu måste jag snacka med Anki.
Ikväll ska jag vara på H-gårn på en mässa med folk. det ska kanske bli kul...
jag och c har bestämt att vi ska bli med hund när vi blir sambos. det ska bli awesome!
jag kollar lägenheter för fullt och hittade en helt perfekt igår. helt underbar... synd bara att jag inte ska flytta förrän typ i vinter eller nästa sommar... :(
men bara tanken på att en hund är på väg in i mitt liv får mig att flyga på moln :D
lalala... imorgon blir det mysmys med lillasyster!
jag ska sno hela hennes säng, sova på hennes twilightkudde som är helt gudomligt skön att sova på, och så ska jag hoppas på att jag slipper sova på den äckliga tältsängen!
så om du ser detta lillasyster! låt mig inte dö på den sängen igen!
okej nu ska jag snurra lite..
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback