min italienska to-do list

Detta planerar jag att göra när jag är i Italien utöver det som redan är schemalagt dvs spela musik.
*Gå på en Piazza i solen
*Äta italiensk pizza (nej jag tycker inte så vansinnigt mycket om pizza men det hör till allmänbildningen!)
*Äta panacotta
*Bada i italienskt vatten
*Lära mig vissa enkla fraser så att jag kan prata med de som bor där
*Få sand mellan tårna på stranden
*Gå på ett café
*Det viktigaste!!! Äta äkta italiensk glass!!!
*Köpa minst ett klädesplagg
*Ta kort på så mycket som jag bara kan!

Denna lista kommer antagligen förlängas men detta är vad jag har kommit på hittils!
tills vidare får ni nöja er med detta!
21 dagar tills vi åker!
okay.. Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback