Sånt bajs

Sitter i skolan och väntar på att något ska hända...
jag vill ha en vovve... :'(
igår fyllde mamma år och då fick jag veta att mina mostrar har lite möbler som bara står som jag kan köpa så det är bra!
Eget boende.. here i come!
känner att allt är lite förvirrande just nu och jag har egentligen inte koll på något alls... men jag vet iallafall att detta kommer hända de kommande veckorna:
*Jag ska Vyrta med lillasyster på fredag
*Jag ska ha en första provning av min studentklänning på lördag
*Jag ska fira sista april med min pojkvän... vart vet jag inte
*Jag ska till Marianns och parta med Carro den 4 maj
*Jag ska till Östhammar
*Jag ska till Gröna Lund
*Jag ska ha APU, antagligen på DD, men allt krånglar nu
*Jag ska till Italien (tror jag ska göra en lista på saker jag ska göra i Italien och lägga upp sen och så kan jag ta kort på det när jag gör det! )
gå in på http://allegromosso.it/ och kolla på vad jag ska göra!
*Jag ska ta studenten
och sen blir det Peace and Love och sånt kul...
okay jag avslutar detta inlägg och hoppar rätt in i "att göra lista" till Italien. Lägger upp den snart!!


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback