bombom tsss!!

jag är så dålig på att komma på sätt att inleda ett inlägg... :I
dagens to do:
Vara i skolan
på möte på arenan
dricka te
åka hem
göra klart lite arbeten
blahblah!!
imorse när vi kom upp så var det snö överallt och minusgrader... det suger...
fick ta vinterjackan, den var tung :(
sen ska jag packa när jag kommer hem, se till att allt är rent och så, jag ska också kolla om jag hittar ett par byxor som jag behöver eftersom mina byxors helhet är ett minne blott.
jag känner att min blogg är tråkig, jag lägger typ aldrig upp några bilder!!
men det kan man ju ändra på!
Tillexempel! En suddig bild från Stockholm

En lite mindre suddig bild från Stockholm

nu har ni mycket att titta på gott folk!!
Jag tycker att ni suger på att säga vad jag ska ha för skit i mitt hår :(
snälla??
jag vet inte vad jag ska göra!! :(
mmaky jag ska plugga nu!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback