Cover your eyes

Igårkväll var världen så vacker som den bara kan bli. Jag och älskling bakade scones och drack te och bara satt och njöt. Jag pratade med bästis på telefonen, och jag var på stan och köpte present till dem så nu är det klart också.
Idag vet jag inte vad vi ska göra men det blir iallafall bra eftersom jag tror att det blir fint väder. Kanske ska göra något mysigt tillsammans. Imorgon ska vi åka hem till mig och, och då kanske vi åker och badar eller så eftersom det är lättare att bada hos mig då jag bor nära sjöar överallt. Kanske kan övertala pappa att låna en båt så vi kan ut och kasta lite i vassen vid Vindholmarna också!
Och på lördag ska vi till bästa och mysa med dem, hoppas på att det blir mycket bilder tagna för det är kul att se i efterhand.
Om jag orkar blogga efter jobbet idag så kanske det kommer lite bilder också om jag kollar ifall det finns något kul på älsklings dator. Om inte så kanske det kommer nya imorgon när jag kommer hem. Märker att det börjar bli lite mycket text och lite lite bilder. Med tanke på att jag älskar att fota så är det förvånansvärt lite bilder i bloggen. Det är någonting som jag måste ändra på, fast det säger jag ju så ofta att det inte direkt är trovärdigt längre...
Jag vill åka till Furuvik eller Järvzoo med lillasyster! Om du läser detta så kan vi väl ses och beställa grejer från MarsStore och även bestämma ett datum när vi ska åka, typ snart?
Nu borde posten komma när som helst så jag ska vara färdig när den gör det.
 
Pray to your God, open your heart. Whatever you do don't be afraid of the dark.

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback