goole translate

Håller på att försöka ladda upp en bild med mobilen, det går sådär men jag hoppas att det ska lösa sig och att det ska gå lite fortare än vad det gör nu för nu laddar det inte alls...
Nej det verkar inte gå så bra detta... Jäkla skit... Jag som ville visa en sak!!!
Men vi prövar igen och går det inte så får jag helt enkelt skicka över den till datorn när jag kommer hem och sen slänga upp den här, för jag ska visa vad jag fick idag!
 
Annars då? Jo tack jag mår bra! Jag är lite mätt, aningen törstig men annars är det kanoners :)
Tänkte även tipsa om en bra sida, Adlibris! En helt amazing sida! Beställde en grej igår och jag har fått den nu, snacka om kanoners service, helt galet!
Jag har fått mitt paket från e.l.f också men det tog ju en typ 9 dagar efter beställning att få det så det var lite mulligt... Men nu ligger det hemma och väntar på mig, dock måste jag köpa en primer eftersom jag snart har slut på min och det fanns inga att beställa från e.l.f så jag måste köpa en i affär. Vilket iofs kan vara bra eftersom då kan jag känna och klämma på det för att få veta vad som är bäst!
Nej nu slutar jag om en kvart och då ska jag rejsa hem till älskling och försöka hinna dit innan mamma ch pappa kommer så jag kanske kan hämta lite grejer och inte bara kasta mig in i bilen...
Så vi kanske hörs lite senare eller så hösr vi sen xD
 
Jag ska köpa vingar för pengarna

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback