I am a vampire

Tyvärr blev det inga bilder igår, mådde jättedåligt och frös, satt med pappas Irlandströja (tjocktröja av fårull) och filt i ett rum utanför en bastu. Det var typ 30 grader och jag mådde apa, så jag gjorde knappt något alls igår, men idag verkar vädret bli bättre så det kanske blir en prommenad med kameran idag istället.
Om vädret håller i sig dvs.
Jag mår lite bätrte idag, dock är det jäkligt tidigt idag och jag orkade knappt gå upp imorse... Men nu sitter jag, lika plikttrogen som alltid, och svarar på samtal och lämnar ut nycklar.
Tackade nyss nej till lägenheten som jag fått erbjudande om, har kommit fram till att mitt liv är väldigt oplanerat just nu, har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv...

Jaja nu ska jag sluta gnälla...

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback