I am sold out

Gårdagen var en mix av känslor. Ella kremerades och idag ska hon hämtas. Hon blir antagligen begravd imorgon och då kan jag inte vara med, men jag ska gå till graven med lite saker sen när jag kommit hem. Topparna igår var sconsen, teet, allt mysigt prat och att bara få vara med Carro igen. För de som inte vet, Carro är min äldsta barndomsvän som nu flyttat till Karlstad för att plugga. Att veta att jag inte bara kan ta bussen till henne på tio minuter gör allt lite svårare.
När vi var små så gick våra gårdar ihop (de fick lov att sätta upp ett staket när de fick Ella. Hon rymde så mycket när hon var runt ett år) och där bodde hon fram tills för två/tre år sedan. Sen fick hon en egen lägenhet i Hosjö, så jag har alltid haft henne inom ett rimligt tidsram. Nu när hon bor i Karlstad är det helt plötsligt flera timmar till henne. Så så fort jag får chansen så träffar jag henne.

Just nu sitter jag framför datorn hos älskling. Åkte hit imorse vid halv sju för att ikväll är det kräftskiva här i kvarteret. Förra året var det väldigt trevligt och jag hoppas att det kommer bli bra i år också!

Sorry förresten att jag inte har skrivit på ett tag, livet har varit all over the place och jag har försökt samla ihop alla bitar av mig och nu hoppas jag att de delar jag har kommer skapa en fungerande kropp.

Nu ska jag gå och duscha, kissa, kolla youtube och så. Vi hörs väl senare!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback