I wanna lay you down on a bed of roses

Min dator dog innan jag hann fixa upp bilderna igår men de ligger i datorn och väntar på att jag ska komma hem!
Så ni får se senare idag vad som gjordes i Vika, vilket pyssel som gjordes och så!
Detta inlägg tog lång tid att skriva...

Idag/inatt/imorgon åker finaste Emma till USA för att leva drömlivet, gifta sig med Johnny Depp, försöka lära folk att utala hennes efternamn och sist men inte minst så ska hon göra allt det där som jag också skulle vilja våga!
Tycker att ni ska kolla in hennes resa på hjortman.blogg.se/ 
Emma, jag kommer sakna dig så otroligt mycket! Hoppas du kommer att ha det asbra och att Johnny är bra i sängen. Jag älskar dig <3

Nu när jag blir ledig hoppas jag innerligt att solen kommer lysa för jag vill ha färg, jag orkar inte glida runt som en blek fisk... Hoppas att det blir riktigt sjukt varmt nästa vecka så jag kan spankulera på gator och torg och vara lättklädd. Shit... Måste hem och tvätta och packa! Jag åker ju för sjutton snart och jag har knappt något rent... :/

Jaha... Jag undrar lite över vad som ska göras idag, mera än att göra smörgåstårta, jobba och mysa med älskling. Och tvätta såklart! Kanske tar den där promenaden idag istället om vädret håller sig bra, då ska jag ta min finaste grannhund på en tur. Ella är bästa hunden!
Imorse precis innan vi skulle åka till jobbet så sa pappa åt mig att gå till balkongdörren och kolla. De som varit hos mig vet hur litet avstånd balkongdörren-äppelträden är och vid äppelträden stod inte mindre än tre rådjur och käkade från marken. Jag sprang in på mitt rum och snappade tag i kameran och smög in i musikrummet där det är ännu närmare till äppelträden. Så nu har jag bildbevis också, visar dem ikväll!

Haha Marianne (en som inte alls ska vara där) sitter på kundcenterslingan och försöker lära sig, lät jag verkligen sådär bortkommen i början? :o

Nej nu ska jag fortsätta att jobba.

Moonshine is touching my skin


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback