I want to have you

Godmorgon!
Jag sitter och har abstinens... Vill fota så mycket... Men jag får göra det när jag kommer hem helt enkelt. Om det är fint väder och så eftersom det är rätt värdelöst om jag ska vara inne och fota. Det är mycket roligare att fota ute. Kanske om det är fint imorgon, då ska jag ut lite innan jag åker till Pontus.
Idag har jag, såklart eftersom det är fredag, skjorta på mig. Dock är jag inte lika fredagig som jag hade hoppats på eftersom cykling när man är sen till jobbet resulterar i lite halvlockigt hår... Vilket jag inte uppskattar...
När jag åker till Göteborg så måste jag komma ihåg att åka till Lush! det är mycket viktigt!!!
Åh... Det tar sån tid att skriva ett inlägg ibland... Men nu får det vara nog, skriver kanske mera senare!

Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback