Jag kommer alltid sakna dig. I resten av mitt liv

Nu kanske jag ska göra som Emma säger och berätta allt.
Jag har tagit studenten
Jag har jobbat i 5½ vecka
Efter det fick jag jobb på Förlagsystem som lagerarbetare
Hann jobba tre dagar sen kom jag in på Högskolan i Gävle
Så nu har jag gjort min första pendling från Falun-Gävle
Har nu hunnit gå min första lektion och det känns bra, dock gillar jag inte skolan. Men kursen är awesome!
Jag har kommit in i stadiet "måste ha en Fjällräven Kånken"! Och inte vilken färg på Kånken som helst. Nej jag ska ha den färg som inte finns i hela Sverige
Och nu sitter jag och kollar kurslitteratur
 
 
Sen har det hänt något som får mig att gråta så fort jag tänker på det. 
Min älskade vän, min vackra själsfrände har dött. 
Ella dog igår pågrund av cancer i magen. 
Får svårt att andas och tårarna bränner bakom ögonlocken. 
Älskade Ella... Jag kommer sakna dig älskade vän. Sov gott, lova att du väntar på mig <3
'





Annars rullar väl livet på som vanligt. 
Nästa torsdag, alltså om en vecka, då fyller lillasyster 18! 18!!! Lilla lillasyster!!! Då jäklar blir det party!!!
 
Jag väntar på att Carro ska ringa, hon har kommit hem från Karlstad för att kunna begrava Ella så vi ska ses och försöka förstå vad som hänt. 
Jaha, nu har jag gett er en utdate på mitt liv just nu!
Juste Emma!! Jag saknar dig sjukt mycket! Ibland känner jag att "HAA!!! My God jag måste ringa Emma och berätta detta!!!" Sen inser jag att du inte är hemma... 
 
Okay!!! Ciao
 
 
 
 

Kommentarer.
» E

Åååh grattis till skolan!!! :DDDD Vad får ni göra?? :D gud så kul, nu blir du ju garanterat en stor, fet, poet :D saknar dig också och jag skrev en till kommentar tidigare som jag inte kan se någonstans, men det stod ungefär att jag beundrar dig för att du alltid är så totalt 100% du. Jag gör mitt bästa för att bli mer Towig här borta oxh varje gång jag är påväg att börja bry mig om vad andra tycker och tänker så funderar jag ett tag på hur du hade hanterat det.

Vad tråkigt med Ella :( min hund dog också i cancer så jag vet hur det känns :/ men man kommer över det tillsist. Sen har vi ju alltid himmeln där du, jag, Jared kommer ligga å röda sammetsfiltar tillsammans med våra hundar och käka vindruvor. Puss på dig!

Svar: Haha du är så söt!!!Ja i skolan får vi väl skriva typ :P
Jag har bara haft en lektion än så länge men den var bra. Skriver bara kreativt nu, helt utan regler och i princip så fritt det kan bli! Väldigt skönt :)
Lillebror är alldeles chockad över att jag varken har matte, spanska eller ens idrott! Han är helt mind blown xD
Vilken tur att jag har gjort ett sådant avtryck i ditt liv, Jag får se till att leva upp till mitt rykte borta i staterna då :P
Livet går vidare, dock önskar man ibland att det inte gjorde det. Kanske kunde stannat tiden för cirka 1 månad sedan och bara ta till vara på vartenda ögonblick man hade med Ella... Mem som du sa, du, jag, Jared och hundarna.
Keep on towing. Puss :D
Towe

2012-08-31 // 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback