life is life

Nu när det börjar ramla in lite folk så måste jag ju skriva något.
Skrev ett långt inlägg men det råkade försvinna...
Sitter på jobbet och rensar undan mitt skrivbord. Bäst att börja nu så att det inte blir så jobbigt på fredag när jag ska ta bort allt som är mitt.
Idag ska jag hem till Vika och stanna där ända tills på söndag. Då ska jag ta mina saker och dra till stan för att sedan ta tåget till Göteborg. Ska ta med kameran och så ska jag ta så mycket bilder som jag bara kan!
 
Klockan 12.55 idag börjar finalen på individuell hoppning och det är tre svenskar som tävlar! Ska sitta med mobilen och följa det slaviskt. Från början till slut! Hoppas jag
Tycker att hoppning är kul att kolla på. Klart det finns roligare saker men ändå.
Ska äta och 40 minuter och sen är det bara tre timmar kvar av dagen, ska kanske hem och börja tänka på vad som ska bakas tills på fredag. Just nu lutar det mot morotskaka eller något sådant men vi får se vad jag tycker blir bäst.
Ska kanske ringa lillasyster och vara lite med henne också idag. Det var ett tag sedan vi sågs och jag tycker om att se henne för hon är fin och snäll!
Om du ser detta, jag älskar dig och jag tycker det är bajs att vi inte ses så ofta som jag vill. <3
 
Annars är det väl bra, jag jobbar och sliter. Börjar kännas i kroppen att jag inte har sovit ut på länge eftersom jag antingen varit för trött för att vara uppe och sen kunna ta sovmorgon eller så har det varit jobb dagen efter. Men efter denna vecka ska jag ta långa sovmorgnar innan jag ska ta tag i mitt liv och göra något vettigt.
 
Jag tänkte gå runt tjärn idag om vädret tillåter, kanske ta med någon och fota om det går. Annars kan jag bara kolla på fåren och kossorna, njuta av ljudet av fåglarna och hoppas på sol.
 
Nu ska jag kolla om det finns något att göra och sen ska jag göra det, om jag hittar något.
 
Det är alltid du som drar första andetaget i ditt liv, kom bara ihåg att andas genom livet också.

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback