we are getting higher than the Empire State

Ofta det inte är någon som läser min blogg :O
Jaha... Då får jag väl blogga för mig själv då...
Jag vill åka och bada... Och så vill jag ha chips och älskling... Men vi var nere på stan igår och på lördag ska jag trycka i mig massor med onyttigheter så det där med chips får nog vänta ett tag!
Men älskling får jag så fort jag har slutat och tagir röda cykeln och trampat hem. Hoppas bara att kedjan håller sig på plats, den har en tendens att hoppa av vid de mest olämpliga tillfällen. som när jag har bråttom till jobbet, eller när jag har bråttom hem, då vill den gärna hoppa av, och eftersom jag inte är en så händig tös så blir det att jag får släpa cykeln och be någon vänlig själ att hänga på kedjan igen.
Jag får tydligen sluta tidigare idag och det passar bra för jag tror att jag håller på att bli sjuk så då kan jag gå hem och vila mig till imorgon då det är fredag... Men det väl alla!
Det ser ut som att det ska börja regna, hoppas inte. Inte innan jag kommer hem iallafall. Efter det så kan det väl gå bra men om det ska regna när jag cyklar hem så blir jag lite ledsen... Tycker inte om att bli blöt när jag är sjuk... Inte av kallt regn iallafall...
 
Slänger upp en gammal bild på sötaste bästis från när vi var och fiskade i Vällan!
 
Tonight we are young. So let's set the world on fire, we can burn brighter than the sun!
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback