a small tiger

Jag är dålig på att uppdatera men det har varit fullt upp i mitt liv.
På juldagen blev pappa hämtad av ambulans och inlagd på sjukhuset. Han fick diagnosen hjärtsäck- och lungsäcksinflammation så han är ordinerad sängliggande i två veckor, så det har varit ett orosmoment. Och sen förrgår åkte jag och älskling till Östhammar så nu är vi här. Även fast jag skulle vilja åka hem för jag är orolig för pappa och jag mår inte speciellt bra själv men... Jaja... jag ska åka hem på torsdag!
Men nu ska jag till Prisstopp och Coop för att köpa smällare och lite sånt kul.
Ska skriva lite om vad jag fick i julklapp sen, skulle göra det nu men vi ska gå snart.
Hörs sen!
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback