christmas update

ÅÅH vad jag är dålig på att blogga!
Men nu har jag iallafall jullov (eller vad man nu ska säga) så nu kan jag kanske blogga lite oftare. 
Idag ska jag hem, hem till vika alltså. Och sen på torsdag ska jag och älskling på Hobbit och sen på fredag ska jag och mamma göra julgodis hela dagen! Mysig!
Sen på lördag ska jag och hela familjen till Borlänge till min min farbror på knytjulkalasfestish! Hoppas att mina kusiner är där då för jag saknar dem väldigt mycket. Och på söndag ska jag träffa finaste lillasyster och ge henne julklappar, äta goda saker och ha det mysigt!
Och sen är det julklapp! ÅH HERREGUD!!! 
Julafton ska spenderas hos mormor och morfar med släkten. Det ska bli trevligt tycker jag. Och sen på juldagen ska jag till farfar och farmor och äta lunch. På annandagen ska jag och finaste älsklingen till hans släkt och fira jul där. Och några dagar senare ska vi åka till Östhammar och fira nyår!
Phu! Har fullt upp ända fram till jag börjar skolan igen den 7 januari. Vet inte riktigt hur jag ska hinna skriva 5 a4 tills dess! 
Hoppas även att vi ska hinna klä granen snart. Kanske idag! Ibland (typ alltid) önskar jag att jag bodde i USA för då ses man inte som en idiot om man har granen klädd genom hela dacember. De flesta klär dem redan efter thanksgiving. 
Nu hoppas jag att ni klarar er med detta inlägg för nu. Hoppas att jag kommer hinna (komma ihåg) att blogga emra under den kommande veckan. 
Ha det bra, pusshej!
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback