Nails and stuffs

Woop! Här kommer det ett nytt inlägg!
Idag är det dagen före julafton och det tycker jag är bra för jag tycker om julafton. Det är mysigt och sånt bra!
Idag har jag varit hos farmor och farfar för att lämna lite julklappar till min gamelfarmor som inte ska fira jul med oss utan med min.. ööh.. farfars syster tror jag att det är. 
Och efter det så åkte vi hem till oss, och mamma och pappa har gjort iordning skinkan och lagt in sill och sånt som man gör över julen. Jag däremot gjorde mina naglar för det tycker jag om. 
Kass mobilbild men såhär ser de ut. De är dock inte lila utan röda. 
 
Nu sitter jag och väntar på finaste lillasyster för hon kommer snart hit och då ska vi byta julklappar och mysa lite innan jul. 
Men nu ska jag fixa lite småsaker innan det blir jul. 
Pusshej!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback