No you wont

Ooopps! Ligger fortfarande i sängen :P
Men jag har helt enkelt inte orkat gå upp... 
I Lördags var jag hos lillasyster och vi kollade på ännu en VyRT från TSTM, såklart var det amazing och jag älskar de fina pojkarna bara mera och mera. 
och sen igår när jag kommit hem så slog jag in lite julklappar, och sen gick familjen och älskling över till grannarna för middag. Det var väldigt trevligt, vi åt club sandwich och saffranscheesecake, drack glögg och spelade spel. Men det är ju såklart alltid trevligt att bli bjuden på gott ;)
 
Imorgon ska jag till skolan igen, och sen på onsdag ska vi åka och storhandla,. Jag måste vara en av få som älskar att storhandla, iallafall vad jag vet! När jag är med lillasyster och hennes mamma när de handlar så har jag the time of my life typ!
Nej... Jag kanske skulle gå och äta något och sen spela lite sims innan älskling kommer hem från skolan. 
Hörs sen! Pusshej!
 
Oh förresten! Videon som skulle upp förra veckan har blivit sen eftersom den inte går att lägga upp... 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback