darling! the stove is on fire!

Har insett att det är socialt accepterat för folk att gå till en konsert, betala pengar för ett band som antagligen varken du eller någon av dom du har med dig har lyssnar speciellt mycket på och sen dansa mitt i publiken som om du var en fulloch hög missbrukare. Jag tycker detta känns väldigt märkligt. Sitter just nu på en the pusherkonsert på arenan och tycker att fjortisarna bakom mig som.dansar ringdans och "missbrukardansen" bara kan kanske tagga ner lite. Visst är det kul att folk har kul men det finns faktisk yngre personer här och vi vill inte förstörs dem än! The pusher är helt okej.... Basens styrka drog nyss ner en klocka och nästan min kamera i golvet. Dock låg kameran på förstärkaren men klockan sitter en bit bort... Gaaalet! Ska hem till älskling sen efter att jag har biffat klart här. Är kravallvakt i diket :p känner mi som en jäkla spännis! Basisten i I am so me är väldigt söt, bara så ni vet! Okay... Nu ska jag göra lite biffiga saker :D Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback