rolling around lika a unicorn!

aah! jag orkar inte vara i skolan!!! jag är putt på allt och jag tycker inte om skolan...
läraren är äckligt överpositiv och jag är absolut inte det... jag hatar skolan just nu.. är vidrigt skoltrött!
jag är sjuk och när jag är sjuk blir jag gnällig... dock är skoltrötthetsgnället inte på grund av att jag är sjuk...
sitter och mumsar på citron.. det är bra för min hals!
jag ska försöka göra en framsida till en fånig tidning men jag kollar på Harry Potter och bloggar istället... så jag kommer ännu mera efter... bra towe... bra!
jag vill hem och sova och mysa med älskling... helst nu på en gång!
jag ska försöka göra något...
jag skippar lunchen och gör klart lite saker...
en bild när jag är glad!
önskar jag tog med min kamera, skulle behöva ta bilder till historian... :/
aja... nu ska jag försöka...
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback