tick tack in the doorbell

BARF!!!
sitter i skolan och tycker att dagen är dum
är massa trött idag :(
idag är det alla <3 dag så idag ska alla vara glada och så!
eller?
tycker att det är lite knasigt!
men det är väl bra att det finns en dag för kärlek även om alla dagar ska vara kärleksdagar tycker jag...
anyway! har fallit för grupptrycket och köpt ett kort och lite annat sött men det är inte så mycket och överdrivet tycker jag. han kanske får lite choklad också. har inga stora förhoppningar på något från honom men det gör inget. :P
tänkte att jag skulle försöka göra något men jag vet inte riktigt vad!
nej men nu ska jag nog ta tag i mitt liv och göra lite skolarbete!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback