do you really want me, dead or alive to torture for my sins?

sitter på textkommunikationen och skriver om tvångsfika med Simple Plan i öronen och försöker undvika att bry mig om Jesper och alla andra i rummet. idag fyller farfar 70 år, och farfars födelsedag betyder smörgåstårta vilket är awesome!
slutar tydligen efter textlektionen eftersom läraren är sjuk idag igen men det gör inget för då kan jag gå hem till älskling och plugga lite, kanske spela skyrim och lyssna på hög musik. sånt som jag tycker om.
jag ska försöka hitta inspiration att blogga...
kan ju göra det från mobilen så det är bra, det kanske blir lite i helgen eftersom jag åker till Östhammar då.
min blogg behöver bilder!
bild från nyår i Östhammar
tomtebloss!
östhammar!
anyway... nu ska väl jag kanske... skriva lite mera på det jag faktiskt ska göra...
Kanske skriver mera sen, vi får se!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback