allmänt skitsnack

Just nu sitter jag på jobbet och dricker vaniljte. Är sliten från igår eftersom jag och Carro var uppe tills typ tolv och så ringde klockan halv 6... uuh...
Men vi hade skitkul igår och det var mysigt att träffa henne nu innan hon flyttar till Karlstad!
Ja... Jag kanske skulle ta och ta upp bloggandet igen. Det är rätt kul faktiskt! Dock vill jag hem till min kamera och börja fota på riktigt nu. Kanske ska ta med Ella på en lång promenad runt tjärn och ta massa fina bilder! Om vädret tillåter det så kanske det blir så imorgon efter jobbet.
Jag har även skrivit ut ett springschema som jag ska försöka följa, för att få upp min kondis och få ner min astma lite.
Nog babblat nu, nu ska jag jobba!

Grattis pappa som fyller år idag!! <33

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback