blundar och somnar

Hmm... Undrar när elf känner att de vill ge mig mitt smink som jag har beställt... För jag känner att jag har väntat länge nu.

Nu är det två timmar kvar av denna arbetsdag och sen ska jag hem och försöka hinna med allt som jag tänkte göra! Tack och lov är det inget från skolan som ska göras. Jag har inga läxor, inga prov att plugga till och inga saker som har byggts på hög. Sjukt skönt faktiskt!
Helt plötsligt blev det sjukt mycket att göra och nu har det gått 20 minuter sedan jag började skriva inlägget! Telefonen går i ett i intervaller och jag blir alldeles snurrig. Skulle vilja ha cola och dricka... Men jag har det hemma så jag behöver inte vänta så jättelänge till.
Jag vill ut och shoppa lite, men jag ska spara mig till Göteborg, åker dit om två veckor. Dock bara tre dagar men det ska ändå hinnas med lite tycker jag.
Världen är vackrare men är ändå inte fulländad. Kanske efter en springtur i skogen när solen går ner. Då kanske den kan bli vacker som attan! Frågan är bara om jag hinner springa idag med tanke på allt annat som också ska hinnas med. Om jag bara inte hade jobbat så hade det varit enklare att fixa idag. Jag tycker om mitt jobb, men idag blir det för lite tid helt enkelt... Jag kanske skriver senare om hur resultatet av dagen blev. Hann jag med allt som skulle göras eller satt jag i högen av stök på mitt rum och grät över hur värdelös jag är på att städa? Det blir med största sannorlikhet det andra alternativet men man jag hoppas på det första.
Nej nu ska jag göra lite nytta.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback