burning carwheels

Då var vi igång igen då! Lunchen är slut och nu drar vi igång andra halvlek! ;D
Vädret är awesome så jag satte mig ute och åt lunch och njöt av solen. Efter jobbet så hoppas jag på att min käre pojkvän ska vara pepp på att köpa chips till mig, annars blir det dumt! Kanske vi ska sätta oss ute och mysa i solen också, ta vara på alla d-vitaminer som kommer kastade emot oss. Hoppas att det inte är överdrivet varmt när jag ska cykla hem idag bara. Fast sen får det gärna bli varmt igen, bara det blir lite svalare precis när jag cyklar. Iofs så är det neråt ganska långt så det kanske går bra ändå.
Jag ska även baka idag eftersom Peter och Björn går på semester imorgon och jag komer inte få träffa dem mera som kollergor än på ett tag. Så jag ska ge dem lite hejdå fika för jag tycker om dem så mycket ;)
Nu har jag laminerat lite, och det gick bra. Dock är lamineringsmaskingen lite halvcreepy och jag brände mig lite men det gick ju bra såklart.
Nu tycker jag att detta inlägg börjar bli lite väl tråkigt kanske... Så jag avslutar nu och kommer tillbaka senare kanske.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback