Du behöver aldrig mera vara rädd!

Tjenare!
Idag är det fredag och för oss i receptionen betyder detta skjortdag!
Så jag dissade mina vanliga (fula) jobbkläder och drog på mig min skjorta. Känns rätt bra att för en gångs skull få slippa de tighta t-shirts som jag vanligtvis får ha på mig.
Inatt när jag sov så kände min töjning för att kasta sig ut lite tyst sådär så när jag kom till jobbet så var det bara att be om hjälp med att hitta något i en lämplig storlek att tycka in i örat. Och eftersom jag har en så otroligt hygglig medarbetare (Peter! Patrick är en ryamatta) så trollade han fram en röd liten charmig sak som nu sitter tryggt i mitt öra och förhindrar en total katastrof i form av igenväxt hål!
Livet i allmänhet rullar på som vanligt, Christoffer är som sagt hos sin mamma och även om vi pratar i telefon ett par gånger om dagen så är det ändå svårt att vara utan honom. Men han kommer hem på onsdag!
Igår när jag satt i min ensamhet och tvångsåt nudlar (var inte alls hungrig men man måste ju äta) så kom jag på att jag vill ha nytt smink! Så trogen som jag är gick jag in på e.l.f och började klicka in saker i kundvagnen hejvilt! När jag var klar och skulle beställa så gick det inte, vet inte varför men det var en bugg i systemet och jag kunde inte beställa det jag ville. Så jag ska gå ner på stan idag men jag lär ju bli råpank då eftersom smink är dyrt afk...
Anyhow så ska jag försöka igen idag innan jag går till stan. Dock måste jag med bussen som går 18.17 eftersom det är sista bussen som går hem för mig idag. Det suger att bo på landet!
Aaaanyhow! Nu ska jag försöka göra lite nytta här i världen.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback