hoolahoops and kinder garden!

Godmorgon!
Det är sjuuukt tidigt (08.09) och jag har varit vaken sedan 05.40 då min väckarklocka ringer varje morgon...
Idag är det måndag och det regnar utanför mitt fönster, men då är det bra att man sitter på jobbet och inte är hemma och har semester!
Längtar tills jag slutar jobba om tre veckor för då är det säkert kanonväder lagom tills vi ska åka till Göteborg!
Familjen kom hem igår och jag fick fyra fina frottéhanddukar av dem och en asstor påse med gott och blandat som förlåt för att de övergivit mig i en hel vecka :)
Så nu har jag öppnat all post som har kommit in hit, haha jag älskar att öppna brev så det har fallit på min lott att öppna ALLA inkomande brev hit innan jag sorterar ut dem över de som ska ha dem!
Jag har tyvärr inga bilder från min helg men jag har haft en amazing helg med lillasyster, vi har varit och fiskat, ätit massor med toast (lövbiff, vitlök/örtphiladelphia, ost) gjort amazing cupcakes (kokos/citron och blåbär/vit choklad)!
Om två dagar kommer älskling hem och jag saknar honom enormt mycket!
Nu ska jag se till att få lite gjort och fortsätta be för att det INTE ska åska!!
Grattis till Josefin som har fått en bebis igår! Hur söt som helst!!!  :D
Anyhow så har jag tagir bilder i helgen och när jag lägger över dem i datorn så kommer de upp på bloggen!
Ciao
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback