lite sådär duvet

Jag sitter på jobbet och har det bra, dock är jag hungrig men det löser sig snart eftersom jag har frukost om typ en kvart. Designen på bloggen är amazing om ni frågar mig och bara jag får in bilderna som de ska så blir det perfekt!
Igår hade vi en jättemysig dag med tacos, glass, en tur till Arkhyttan och sen satt jag väldigt länge och kollade när älskling fixade designen på bloggen. Det var rätt intressant, lärde mig lite om koder och så :D
 
Nu är det frukostdags och sen ska jag fortsätta jobba!
 
Om du blundar riktigt hårt så kan du se stjärnor även på dagen

Kommentarer.

Riktigt snygg design! Väldigt ljus, inte särskilt towig, men fin som tusan!!! Lika sexig som Jared!

Svar: Den blir mer Towe sen hoppas jag! Men jag håller med. Du är lika sexig som Jared ;)
Towe

2012-07-31 // 19:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback