livet suger. jag ska bli hora

Som en del av er säkert vet så har mitt liv gått i fel riktning... Kom inte in i Gävle, eller jag är inte struken men jag är reserv. En reserv med usla betyg...
Så om jag inte kommer in så vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv och det har gjort att jag har gått ner i ett slags "hej jag är sur, ledsen och allmänt irriterad på mitt liv" period som säkert kommer gå över om en stund men det känns ändå som ett jävligt dumt beslut av mig att inte ha en plan B eller plan C... Hade jag varit smart hade jag sökt massor med saker bara för att se att jag faktiskt skulle komma in på något. Känner mig helt värdelös och som om ingenting går som jag vill. Sist jag sökte på betyg kom jag inte heller in på det jag ville mest men då hade jag tack och lov ett andra, tredje och till och med fjärde alternativ vilket jag är väldigt tacksam över idag. Jag fick gå på den bästa skolan med de bästa människorna!
Men nu har jag alltså inget annat val än att vänta, den 6 augusti vet jag om jag är studerande eller om jag är arbetslös.
Så nu har jag gnällt av mig lite! Nu ska jag kanske gå och göra något produktivt med min dag!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback