Priceless smile

Haha Peter sitter och pratar en salig blandning av svenska och engelska med en kund här brevid mig xD
Om ungefär en timme har jag lunch och sen är det bara tre timmar tills jag slutar för dagen. Då ska jag åka med mamma och hämta min cykel hos Christoffer och så ska jag ta med den hem för att jag måste ta den till jobbet imorgon så att jag ska kunna cykla hem till Christoffer efter jobbet imorgon (phu! hänger du med på hur jag menar?)
Jag har ätit vindruvor ur min episka Toy Storykopp som jag har här på jobbet, vi hade ingen burk hemma igår när jag skulle packa ner vindruvorna och då fick det bli en biokopp från 2010!
Jag hoppas att det blir uppehåll ikväll för jag vill ta med kameran till fisket och fota.
 
När världen är vacker så vill jag fotografera den så jag minns hur den ser ut när den är mindre vacker i mina ögon.
 
Jag satt och kollade på Glee och målade naglarna igår men jag misasde ett finger så jag sitter med superfina pastellgrönturkosa naglar, men det fattas färg på en...
Eller jag målade alla och sen skavde jag av en nagel och sen glömde jag helt enkelt att måla den igen.
Så jag får helt enkelt måla den när jag kommer hem sen!
Idag hoppas jag på korv och makaroner till middag och om jag inte får det så blir jag putt!!!
Nu är det snart lunch iallafall och det är bra för jag är hungrig och börjar få lite ont i huvudet.
Nej nu ska jag gå och fixa lite saker!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback