running on water is like the coolest thing ever!

Godmorgon!
Tog en liten sovmorgon imorse, vilket behövdes då det var tre killar utanför vårat fönster som skrek inatt, så det var lite svårt att somna om när de spelade fotboll och gormade om kebab...
Men anyway så är jag på jobbet nu efter en kort cykeltur från Elsborg.
Det blev inga chips för mig igår, kom ner på stan och gör ett kontoutdrag och inser att jag har 20:- på kortet... Typsikt!
Men jag tror att jag får pengar idag, eller jag vet inte men jag tror det. Får jag det inte så får C betala ;)
När jag var nere på stan igår för att möta upp C och Andreas så hade jag missat att det var crusing så jag satte mig på en bänk och kollade på finbilar istället för att köpa chips!

Nu har jag iallafall sorterat posten som kommit in, det var typ ingen post alls idag! Vissa dagar är det craploads och andra, som idag, är det knappt något alls. Det är rätt tråkigt när det inte kommer så mycket post eftersom ju längre tid det tar för mig att fixa posten, desto mera tid fördriver jag. Att sitta och inte göra någonting är inte så stimulerande :P

Jag tror att det är imorgon, börjar bli datumförvirrad!, så kommer bästaste Mukke hem från en månad i Finland! Och på söndag så flyttar bästaste Chris upp hitfrån Örebro! Den fjärde ska vi ses allihopa och ha födelsedagskalas för bästis och Pontus. Den dagen kan inte världen bli vackrare, och imorgon ska jag träffa lillasyster och Helen! Den dagen kan inte världen bli vackrare heller! Hoppas att jag kommer ihåg någon slags kamera till nästa vecka annars får jag ta bästis bilder. Han fick en kamera av sin pappa i studentpresent och den har han haft med sig på de två senaste festerna som har varit och jag tycker det är så  bra. Jag tror att de bilderna är suddiga men suddiga bilder tyder på att man har rört sig mycket, och när jag rör mig mycket är jag oftast väldigt lycklig. Tror att jag ska ringa bästis och påminna honom att han ska ta med kameran.

Jag vet inte vad det beror på men skärmen på datorn som jag sitter på, det ser ut som att någon har dragit armen över en sida med halvtorkat bläck på för det har liksom flutit ut åt ena hållet. Någon som vet varför det är så? Kan tyvärr inte ta en skärmdump, och jag är inte så bra på att förklara heller... Hmm... Jaja då får det väl vara så. Om två veckor är det dags för Poker-Runn, det är awesome! Då kanske det kommer bra bilder :D

Nu ska jag gå och äta frukost och se till att överleva, börjar bli riktigt hungrig.

Ciao


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback