sådant som jag gör när ingen ser, när inget hör!

Sitter hos bästa Carro och tittar på när hon städar, kul att se någon annan jobba! ;)
Idag åkte älskling till sin mamma och det blir tomt att jag ska sova i hans säng utan honom... Blir alltid tomt när jag bor hos honom utan att han är hemma, men eftersom min familj har bestämt sig för att lämna mig hemma och dra till Västkusten så lär jag bo i stan då jag inte kan komma in till jobbet annars...
Anyhow... Vi lyssar på Mumford and sons och så. Det är mysigt! Var ut till Vika idag och käkade med Carl och Ellabajs, vart hamburgare och pommes ^^
Jag har nu... typ tre veckor kvar att jobba nu såatte... 
Kanske ska roa mig med camen sen och lägga ut lite galna bilder men vi får se om jag orkar!
Nej!! Inte så! Gud vad du är sexsistisk!!!
 
 
Så! Nu har ni lite att titta på tills nästa inlägg dyker upp!
Vet inte hur lång tid det kommer ta men förhoppningsvis inte allt för lång tid. Kanske imorgon när jag sitter i min ensamhet och smygrunkar till någon upphetsande disneyfilm eller så... 
Okej, nog om mig nu... Fast bloggen handlar ju om mig så nej, mera om mig nu!
Fast jag ska dra och kolla på massa fina saker nu, eller så ska jag sova vi får se. 
Anyway, vi hörs!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback