Stupid people and pretty dogs

Godmorgon!
Just nu sitter jag, som vanligt, på jobbet. Hoppas på att posten kommer snart eftersom då får jag lite att göra. Folk har ju inte vaknat än så det är väldigt få som ringer till mig.
Körde till jobbet idag, gick bra förutom en "nära-krock" upplevelse då jag inte såg bilen bakom och jag var på väg att svänga ut, men jag hann knappt börja blinka förrän jag blev omkörd så det var inte riktigt en "nära-krock" men det blev lite nära helt plötsligt!
Idag har jag med mig både keso och vindruvor och det är bra för jag tycker om vindruvor och keso, dock inte tillsammans!
Idag ska familjen iväg och fiska med lite bra fokl för att fira att pappa har fyllt år, men han var ju borta på hans födelsedag så idag så blir det partey!!
Igår fick jag världens jäkla cravings, jag höll på att skrumpna ihop! Jag var så sjuuuukt sugen på korv och makaroner! De som känner mig vet att jag inte är ett stort fan av korv, men igår var det nästan så jag skulle kunna döda för att få en portion med det!
Så jag skrev ett sms till pappa och bad snällt om att vi kanske kunde äta korv och makaroner till middag när jag kom hem, men icke sa Nicke! Det vart köttbullar och potatis... Pappas köttbullar är hilmans goda men inte potatis... och inte potatis i matlådan!
Jag vill ha korv och makaroner!!!

Anyway... Jag sitter och längtar mig bort till USA och England, vill verkligen åka iväg och ta det lugnt ett par dagar. blääh för att inte ha tid pga en oviss framtid!
Imorgon kommer äntligen älskling hem och det ska bli så bra!
Känner att jag updaterar himlans mycket nu alltså... Vet inte vad som har hänt!
Men det är ju bra att något händer, dock skulle jag behöva tvätta, men istället så bloggade jag igår kväll och inte sjutton blev det någon tvättning heller!
Jag har som vanligt inga bilder att bjuda på eftersom jag inte sitter på en dator som jag har några bilder på!
Jag sitter på en jobbdator och den är tom...
Men jag kanske tar med mig kameran ikväll till fest/fiske och då kan det bli bilder att se!
Sen har jag bilder från fjällen hemma på datorn och det är gött!
Nej nu måste jag kuta på toa!!!!!
Kanske bloggar mera senare, antagligen så gör jag det!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback