When I tell you about my dreams, you hold your breath. Because I dream under water.

Idag är världen inte vacker. Men den var vacker igår iallafall. Vi tog en liten tripp till Rättvik och kollade på bilar, käkade pizza och jag hade shorts på mig hela kvällen.
Förhoppningsvis blir allt bättre sen, Jag har lite saker at fixa med och om vädret inte är på topp så kan man ju sitta inne och göra saker inne. Som att städa på rummet tillexempel. Det behöver jag verkligen göra! En storstädning. Regnar det när jag kommer hem så ska jag nog göra det. Bädda rent, damsuga, fixa skrivbordet osv. Sen ska jag få Christoffer att fixa gifarna i min header. Eller om jag ska vänta tills efter helgen så kan jag ta bilder från  bästis kamera. Jag skulle även behöva träffa lillasyster för jag saknar henne...
 
Jag måste fixa presenter till Pontus och bästis för de fyller år nu i augusti och då tycker jag att de ska få något fint! Dock har jag inte den blekaste om vad de vill ha, men jag kommer nog på något. Får brainstorma med älskling ikväll när han tar upp plats i rummet när jag städar.
Kanske kan få tid att lägga in lite bilder också, eller kanske kan få till något ännu roligare. Jag ska i varje fall byta bakgrundsfärg för jag har insett att grå inte är en bra färg mot min design...
 
För de som undrar, jag ringde till veterinären för någon dag sedan och de sa att det antagligen var ringorm som gammelkaninen har. Inget farligt, men det är smittsamt sa de. Nu ser det ut som att det blir bättre utan behandlig så jag hoppas verkligen att det inte bara är en illusion. Men han mår inte dåligt och han verkar ha det bra så då är jag nöjd!
 
Tänkte att jag skulle försöka lägga upp lite bilder från mobilen men nej du...Det gick tydligen inte.!
Får helt enkelt bränna ut mig ikväll med tanke på allt som jag ska göra.
Börjar bli redigt hungrig också så det är väl snart dags för frukost också. Idag har jag med mig pannkakor till lunch, snällaste pappa ställde sig och fixade det till mig igår när vi kommit hem från Rättvik. Till det har jag jordgubbar. Mums!
Och till frukost har jag Hönökaka med ost på, det är också gott.
Haha nu kom jag på att jag skulle plocka bär ikväll också så att jag kan ta med till frukost imorgon! Jag kommer ha så sjukt mycket att göra! Får kanske ta något någon annan dag, frågan är bara vad. Eller så ber jag Christoffer om hjälp med lite saker.
 
Nu ska jag gå och äta frukost.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback