bildbomb studentvecka del 1 - Måndag-Onsdag med lyckan i mungipan

Nu sitter jag vid en dator och klan äntligen skriva ett normalt inlägg!
Studentveckan är i full gångoch jag trivs jättebra i min mössa!
I måndags var vi hos Uno i Lilltäkt och sen var det dags för mösspåtagning. Kallt, regnigt men väldigt roligt! Sen drog vi till Stina och hade det mysigt och sen drog jag hem och de andra till Etage. Igår var jag på Gröna Lund med Panorama. Kul men extremt lång dag! Mina fötter dog igår...
Och idag då! Vad har vi gjort idag? Jo vi hade Fuck-Off på Kålgårn, MP09 var såklart bäst!!  och sen ikväll ska jag på Etage för första gången och rocka loss!
imorgon ska vi fixa våran vagn hos Idas mormor och sen ska vi grilla på Kålgårn.
Sen kommer Carro hem till mig och så ska vi mysa järnet innan fredag då allt smäller!
Jag tar studenten och kommer befinna mig i ett vemodigt glädjerus!
Men fram tills dess får ni nöja er med bilder från måndag, tisdag och idag!
Mössan innan påtagningen
Kossor vid Uno!
'
Bästa AnkiPanki <3
Mat ser alltid äckligt ut på bild men det är iallafall pastasalladsbuffé som vi gjorde. Och det var gott!
Uno hade gjort rulltårta till oss! Haha Elins kaka ser mobbad ut i mitten för den har ingen grädde xD
Mösspåtagning på Stora torget
Redigt blöt tjej då det regnade överdrivet mycket!
Och nu är den på!
Tampong-i-flaska var en av grenarna på Fuck-offen idag!
Det är allt jag har att bjuda på idag så ni får stå ut med extremt dålig bildkvalitet då jag har min gamla kamera och sen ses vi i dimman eller någon annangång!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback