I just can't poop in your face!!

Tjena!
Just nu sitter jag i soffan hemma i vika och tar igen mig efter gårdagens och nattens bravader!
Igår gick jag ut gymnasiet och är därmed klar med skolan och har inga fler obligationer mot samhället. Det betyder dock inte att jag inte ska gå högskolan men nu har jag iallafall tagit studenten och det är bra!
Fick massor med fina saker igår, ett amazing studentöverlevnads-kit med nudlar, snabbisar och pastasås i av grannen! Så bra!
Är redigt sliten idag men ändå mår jag bra och bakislördagen som jag förväntade mig skulle komma, ja den lyser med sin frånvaro och det är jag glad för. Dock tror jag att jag är rätt ensam med den turen. 
Om ungefär en timme ska jag åka till stan eftersom jag åker till Östhammar idag så jag måste platta håret och sminka mig lite...
Nej.. Jag ville bara skriva lite eftersom jag inte har updaterat så mycket.
Usch jag måste ta något att dricka nu, kanske skriver mera senare. 
Bildbomb kommer med bilder från studenten!!
Ciao


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback