cornbread

Just nu ligger jag i min pojkväns säng och lyssnar på knappandet från hans dator. Duktiga älskling som faktiskt gör något vettigt och inte bara ligger i en fåtölj och läser i en ytters märklig ställning bara för at man kan. Teeetade tidigare idag till Adam Savage att han och resten av mythbusters gänget skulle komma och göra en Europa turné då de varit runt i USA lite och kört något som kan liknas vid en show. Sa åt honom att komma till Sverige. Hoppas det funkar :D Jäklar vad svårt det vart att skriva från mobilen helt plötsligt :s Imorgon är det fredag och ni som känner mig vet att jag ska jobba på arenan. Lillasyster spelar. Inte min syster då... :ooch sen på lördag ska jag dra till huvudstaden för lite nöjesutförande och på söndag ska jag förhoppningsvis träffa Helen innan vi åker hem igen. Mmmmkay! Nu ska jag se om jag kan tillföra något i mannens skrivande. Det är trots allt jag som har fantasin i förhållandet. Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback