I hate the world today, and I bet the world hates me as well

Skoltrött
jag vill inte mera
skiter i allt
skiter i studentklänningar och studentfester
jag skiter i flaken och i spriten
jag kommer ångra mig imorgon men va fan..
jag orkar inte bry mig om någonting just nu
jag ska gå och lägga mig i sängen
begrava mig i täcket och stänga ute ljudet från alla idioter
funderar på att vara hemma imorgon
jag vill verklingen inte vara i skolan just nu
jag orkar inte med alla måsten
jag vill vara liten ett tag till och inte ha all press på mig
varför tar jag inte tag i mina uppgifter och varför har jag inte gjort klart allt och varför sitter jag och bara tittar ut i luften framför mig?
jag blir inte ens bullsugen nu när jag har lagt ner typ två timmar på att baka..
just nu suger det att vara Towe..
jag vill ha min väska, och jag vill inte längre bry mig om någonting..
önskar det blev sommar så jag kunde släppa taget om livet och bara glida med ett par veckor, jag önskar att jag kunde släppa allt och bara vara ett tag. allt skulle bli så mycket lättare då..
jag har gått i skolan i tolv år nu, jag har nästan aldrig skolkat och jag har relativt bra betyg... så varför kan jag inte få ta ett break nu? nej för nu är jag vuxen och jag ska ta ansvar.



fuck världen....

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback