slightly bettder day today!

blahblah!
idag mår jag bättre, inte bra men bättre.
det som är bra idag:
väskan finns igen *klickar hem den så fort jag kan*
jag bakade bullar igår så nu har C massa bullar i frysen
jag ligger nästan inte efter i någonting i skolan
Saffran rymde i måndags men höll sig på gården tills igår kväll när pappa skulle ut och mata honom (älskade kanin, du är så förståndig ibland <3)
jag fick vakna med C imorse
jag ska träffa Isak idag
Ska försöka åka till borlänge till 7-11 och köpa ben & jerrys glass
jag ska försöka tänka positivt
inte bara negativa tankar
jag ska försöka
på fredag åker jag till Östhammar och har det mysigt!
det blir bra
okej.. nu ska jag prata med läraren
skulle bara säga att jag överlevde natten
och att det nog blir en varm dag idag!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback