bubbles in my hair, corroded in my nose

Tar inspiration från emma och skriver ett inlägg om ålder. Emma fyllde 19 igår och insåg att hon bara har ett år kvar av sina tonår och att hennes planer om att få barn vid 21 antagligen går i stöpet.
Jag har som tur är 1 år och 8 månader kvar innan jag går ur mina tonår men ändå kommer det kännas otroligt konstigt när jag går ur barnlivet och träder in i vuxenlivet.
Idag ska jag skaffa vuxenpoäng och söka till högskolan... Känner pressen från världen att bli något.
Emma är nu fem år från sin fjortisålder, än är jag bara fyra år från min vilket betyder att jag inte är lika uråldig som hon.
Även Stina lämnar barndomen bakom sig med stormsteg då hon fyller år idag, antar att hon har lite samma tankar som Emma, eftersom de är soulmates typ.
okaay... back to me..
jag vet inte. jag har inte så mycket mera.. jo juste.. det var någon galning som kände att det var bra av honom att tala om för mig att jag ska börja deklarera i år. jag vet ju inte ens vad det är för något. ännu mindre vad det är bra för!
Tycker att det dära med vuxenförpliktelser ar överskattat. Jag tycker att vi kan få vara barn så länge vi vill...
men nu ska jag ta tag i lite vuxengrejer och skriva ett reportage om psykopater.
mmmkay?
Ciao

Kommentarer.
» Emma

Hahah, uråldrig. Vad rolig du är Towe!! Du kan vara glad som fortfarande är så ung, du får komma och hälsa på mig på ålderdomshemmet sen...

2012-04-01 // 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback