somewhere only we know

Godmorgon!
Sitter i min sköna säng och lyssnar på musik innan jag går upp och dlänger in en tvättomgång i maskinen. imorgon drar vi ju till Stockholm så jag behöver rena kläder. Sen ska jag placka min väska och sen ta det lite lugnt innan jag fixar klart allt.
Mitt tandkött har svullnat upp på vänstersidan, kanske en visdomstand på gång?? :s
Igår fick jag två böcker som jag skickat efter, Quidditch through the ages och Fantastic beasts and where to find them. Båda är tilläg till Harry Potter böckerna. Jag har även köpt The tales of Beetle the bard, men den köpte jag på akademibokhandeln.
igår var jag och älskling ute på baksidan och kollade på planeterna (Venus och Jupiter syns tydligt på himlen just nu) med pappas tubkikare. Det vart inte så stor skillnad men ändå. Sen kollade vi på olika stjärnor, lite flygplan och hade det helt otroligt mysigt.
Idag är det inte lika fint väder som innan, men jag hoppas på sol idag också!
Ska kanske satsa på klackar idag? Vi får se!
Lyssnar på Glee idag också :P
höhö har fastnat lite för Darren Criss och Chris Colfer, jag älskar deras röster och karaktärer. Mums!!
Jag vill åka till New York, Bankok, Tokyo, London och Berlin... Jag vill fotografera allt jag kan se! Jag önskar att jag faktiskt fotograferade oftare, men jag tycker inte om att fota människor... men i sommar! Då jävlar!! Och 16-20 Maj!! Då drar jag till Italien och då hoppas jag på bilder i massor från min sida!!
Nej... Nu ska jag gå och tvätta, byta om, sminkar mig och fixar lite. Okay!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback