bulletproof carneval!

Snart ska jag gå och möta upp bästaste lillasyster för lite plugg på biblioteket och subwaymiddag!
sen ska vi bege oss mot scouterna för en liten pysselkväll och sen ska jag åka hem och hon ska på bio.
imorgon ska jag till östhammar så då tar jag med mig kameran hoppas jag, om jag kommer ihåg det.
lalala.. jag tänkte att jag skulle skriva något klyftigt men jag är rätt seg så jag har inte så mycket att säga...
idag åt jag pannkaka med hallonsylt, det var gott. och sen började jag fundera på hur gulligt cloudberries är :D
jag saknar bästis :(
jag funderar på att kanske gå snart.. jag måste kissa och så innan prick... och klockan är kvart i nu...
okej jag ska dra nu!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback