don't you dare say heel!

JAG HAR HÅR ÖVERALLT!!!!
mumsigt att börja ett inlägg så snuskigt! :D
nej men allvarligt så tappar jag mera hår än en hund på våren när jag plattar mitt hår! g'dam!
anyway.. halvligger i sängen med huvudvärk, mensvärk och så är jag hungrig också... stackars mig!
jag kollar på Grimm, väldigt bra serie btw, och ska strax göra mig iordning för att dra till skolan. jag börjar tre idag så jag får ta tvåbussen till stan. sen ska jag och älskling ta oss hem och sen ska vi typ baka.
på torsdag ska jag jobba på Eldkvarn och på fredag sticker vi till Östhammar...
det blir awesome!
nej men nu ska jag borsta av mig håret och bitterheten. ska borsta tänderna och trycka i mig något som kan liknas vid mat och sen ska jag kolla in ett nytt avsnitt av Grimm!
mmaky!!
Ciiaoo

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback