I set fire to the rain, that song fucked up my day

mmmkay!!
nu är jag tillbaka i civilisationen och nu orkar jag äntligen blogga!
dagens väder är väl sådär... men jag ska försöka hinna ut och springa lite idag efter skolan, men jag ska hjälpa mamma göra mat till Erik (mammas farbror som fyller 85 imorgon, vi ska göra mat så han kan lägga i frysen och tina upp sen) och efter det ska jag och mamma åka till en familjekompis och hon ska ta mått på mig och jag ska rita lite. Hon ska sy upp min studentklänning.
Så jag får skippa simmningen idag, får ta det på fredag igen om jag hinner.
På lördag är det högskoleprov och så, och det blir nog bra.
Jag är lycklig idag, det är bra, frågan är bara om jag ska flörta lite med pappa och kanske käka lite lunch med honom idag?
Jag har inte tömt kameran sen Östhammar så jag har inga nya bilder än, dock är inte de bilderna så roliga eftersom det blåste så mycket och det var kallt.
Av någon anledning packade jag ner shorts och linne, dock hade jag bara shortsen på balkongen när jag läste när älskling duschade. och linnet fick ligga kvar i väskan (golvet) på rummet.
Men snart så!!
Jag tror att jag ska göra en smoothie sen, köpa lite frysta jordgubbar och lättyoghurt! :D
YAY!! Pappa vill äta med mig idag! :D
okay... jag slutar om typ.. en timme och sen ska jag vänta tills klockan blir 12.30 och då ska jag vara hos pappa! Perfekt!
jag ska försöka få lite smågrejer klara idag eftersom jag har ett massivt hål mitt på dagen. Hade varit optimalt att simmat då men jag har inte badkläder med mig så jag skiter i det idag. jag skulle ju som sagt var försöka hinna gå ut lite idag.
Det blev ett långt tråkigt inlägg idag... men vem vet.. jag kanske förvånar både er och mig med et asintressant inlägg senare idag!! (troligtvis inte... men jag kan ju låssas!!!)
mmkay! då hörs vi kanske sen!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback